Informacija lengvai suprantama kalba
Šiame puslapyje sužinosite apie:
– Joniškio kultūros centro pastatą;
– Renginius, kurie čia vyksta;
– Meno kolektyvus;
– Edukacijas;
– Kontaktus.
Apie Joniškio kultūros centrą
Kur yra kultūros centras?
Joniškio miesto centre, šalia parko.
Adresas: Žemaičių g. 14, Joniškis.
Kiek aukštų turi pastatas?
Pastatas turi 2 pagrindinius aukštus.
Čia yra salės, rūbinė ir darbuotojų kabinetai.
Kokie objektai yra šalia kultūros centro?
– Joniškio parkas
– Joniškio kultūros centro lauko estrada
– Joniškio turizmo ir verslo informacijos centras
– Joniškio „Aušros“ gimnazija
Salės
Pagrindinė salė
Yra pirmame aukšte, įėjus pro pagrindines duris.
Tarp dviejų įėjimų į salę – rūbinė.
Salė „Po palme“
Yra pirmame aukšte, įėjus pro paradines duris, dešinėje pusėje.
Antro aukšto salė
Yra antrame aukšte. Įėjus pro paradines duris reikia sukti į dešinę ir užlipti laiptais.
Salė yra tiesiai priešais.
Administracija
Kur yra administratocijos/direktorės kabinetai?
Antrame aukšte, koridoriaus viduryje.
Direktorės kabinetas yra kairėje pusėje, įėjus pro administracijos duris.
Jis turi stiklinius langus virš baltų durų.
Renginiai
Kokie renginiai vyksta kultūros centre?
– Koncertai
– Kino filmai
– Spektakliai
– Mokyklų ir darželių šventės
– Diskotekos senjorams
– Klounų pasirodymai
– Moksliniai šou
– Edukacijos
Kur yra bilietų kasa?
Pirmame aukšte, įėjus pro pagrindines duris ir pasukus į kairę, priešais tualetus.
Kur rasti informaciją apie renginius?
– Joniškio kultūros centro Facebook paskyroje: https://www.facebook.com/joniskiokc
– Joniškio kultūros centro tinklapyje: www.joniskiokc.lt
– Ekrane prie paradinio įėjimo
– Miesto skelbimų lentose
– Joniškio Facebook grupėse
Meno kolektyvai
Kiek meno mėgėjų kolektyvų yra kultūros centre?
Šiuo metu yra 17 aktyvių kolektyvų.
Edukacijos
Kaip užsiregistruoti į edukacijas?
Edukacijas veda skirtingi darbuotojai.
Norint dalyvauti, reikia paskambinti arba parašyti kontaktuose, kurie nurodyti skelbime.
Kokios edukacijos vykdomos pagal Kultūros pasą?
1–4 klasių mokiniams:
– „Žaidžiame teatrą“
– „Nuo darbų iki dainų“
– „Mūsų šokis“
– „Ką mums pasakoja muzika“
– „Vaikų dainuojamasis ir muzikinis folkloras“
5–7 klasių mokiniams:
– „Fraktalų piešimas“
– „Tradiciniai liaudies žaidimai ir žaidimai pagal kalendorines šventes“
Kontaktai
Kaip susisiekti su kultūros centru?
Telefonu: +370 426 53475
El. paštu: jkckultura@gmail.com
Daugiau kontaktų: www.joniskiokc.lt/kontaktai-2/